fredag 15. oktober 2010

Dag 3: Neste oppdrag med Tommy Eide

Dato 6.okt.

Vi fikk 11-12 kongler som vi skulle tvinte med ståltråd.
Ved hjelp av de to tingene kunne resultatet ende med alt kreativitetet vi hadde i oss.
Feks. bordpynt på en lang rekke, med lys eller lignende rundt.









Min prosses

- Legg konglene etter størrelser. små-store-små.














Deretter tvintet jeg ståltråden rundt.
Jeg tvintet dem fast med å snurre dem rundt 2 ganger på hver kongle.
Deretter gikk jeg til neste. 2 ståltråder på hver som det vises på bildet.
















Min kreativitet videre

































plasserte litt lyng rundt, men det ble for kjedeligt.
Derfor laget jeg en til med 11 kongler på en rekke.














plasserte et eple på toppen for å gi fram en spenning i dekorasjonen.
Tvintet bjørnegress rundt hele dekorasjonen på utersiden
for å få det lille ekstra til å bli litt mer spennende.

















Tenk deg flere slike på et lang bord så kan dette bli stiligt!
Kanskje pyntet med epler i mellom alle disse dekorasjonene og fått en lange fine rekke.

Egenvurdring
Her vil jeg få frem at dette er ting jeg har funnet på bakken , derfor valgte jeg et litt gammalt eple.
og bjørngress kan minnes om vanlig lange gress, som gjør til at denne borddekorasjonen ble tøft til et bord.
Du får følelsen av høst når du ser denne, og noe nytt.
Vis jeg hadde hatt bedre tid ville jeg oppgradert den. Da ville denne blitt høyere og mer "moderne".
Hadde vært spennenede å sett forskjellene da.

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Spennende arbeid du gjorde med konglene:))))) Flott innsats