tirsdag 16. november 2010

Praksis uke 45

Dato: 9 november.










Kompetansemål:  Eksperimentere med og velge materialer og teknikker til ønskt produkt og uttrykk i blomsterfagdekoratør.

Tema for dagen: Juledekorasjon.

Idag var vi med på å dekorere juletreet som gikk i hvit og sølv.
Jeg fikk også vær med på å dekorer ellers i butikken.
Til slutt laget vi masseproduksjon av hjerter. Vi var 4 stk som lagte forskjellige hjerter.
Vi måtte holde oss i fargene hvit/sølv og rød. Jeg var veldig heldig som fikk lage  2 hjerter i gull, som var sprayet med gull. Det luktet men likte resultatet ;P
Dekoreringen var opp til oss, så jeg brukte kreativiteten min, det var kjempe kjekt!.
Jeg har lært masse gode teknikker ved tanke på å få fram hvert enkel dekor til å lyse opp og få volum.


Ingen kommentarer: