tirsdag 16. november 2010

Praksis

Dato Tirsdag.2 Nov


Hjerter ( 8stk)
Teknikk : Kjøpt inn hjerte former og jeg fikk i oppgave å festet buljongtråd for å holde Calocephalus Brownii,
og Eikenøttblader på hjertet. Deretter festet jeg en falsk Orkideen på.
Hjerter med mose (3stk)
Teknikk : Samme teknikk.

Teknikk: Fant potteplaten Helleborus Niger,
og plasserte mose rundt røttene og fikk en fin kule form ved røttene.
Jeg viklet buljong tråd (sølv) rundt mosekulen.
Pris: 125kr.


Her har jeg valgt å plassere dem i en skål og pyntet med sølvpynt,
slik at det blir en fin harmoni med buljongtråden.
prisen: 125kr + 52 for skålen.
Antall: 6 stk.


 Blomsten jeg har brukt her er en flott Krysathemun, Bjørnegress, Pistash og dråpe steiner.
Pris: 145kr.
Antall: 3stk.

Her har jeg brukt en Orkide, bjørnegress og pistash og dråpe steiner.
Inspirert av: Stein Arne Hansen.
Antall: 3stk
Pris: 145kr
Teknikk : Samme teknikk som med potteplanten Helleborus Niger.
Dette er en potteplante som  heter Hycinth-Svibel Hvit.
Jeg laget også disse arrengemangene med andre farger.
Blå, Rosa og lilla.
Antall total: 10stk.
Prisen : 95kr m/skålen.

Kompetansemålet jeg valgte i dag 
- Utføre og tilpasse eget arbeid med blomsterfaglige produkter i butikken.
Egenvurdering
-Jeg syns det var spennende, og interessant på hvor lett det kan være.
 Det var enkelt, rent og fikk noen søte og spennende produkter til slutt.
"Så hvorfor gjøre det vanskelig, når vi kan gjøre det lett og flott ?"

Ingen kommentarer: